søndag den 7. marts 2010

Stemme

Den søde lille Storm basse har fået rigtig meget stemme nu, idag har han ligget og hvinet højt og nu til aften efter han er puttet er der blevet snakket og snakket og snakket.
Han vendte sig fra ryg til mave for en 2 uger siden og siden da har han ikke ligget stille. Han vil Så gerne noget mere men kan ikke komme nogen steder. *s*
Kaya min dejlige men temperamentsfulde datter er virkelig kommet i selvstændigheds fasen, og jeg kan kun sige "jeg ved ikke hvor meget jeg glæder mig til hun når teenage alderen" *lol* Hold da op vi får kamp til stregen nu. Men størstedelen af tiden er hun nu en rigtig dejlig og skøn pige.
Jeg har fået kreeret mors julegave færdig, en Lickety Split Bag, og det er ikke sidste gang jeg laver den, søster D's har jeg lige klippet og håber at få tid til at sy i morgen når Storm tager sig en lur.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...