lørdag den 25. september 2010

Krea i morgen

I dag har vi holdt Storms 1 års fødselsdag (selvom det først er næste lørdag) sammen med mine kollegaer og en af C' tidligere kollegaer og uni ven, og deres familier. Det har været rigtig skønt og Storm har leget med sit nye duplo og lille bløde bil.

Jeg havde planlagt at vi skulle have boller og de skulle selvfølgelig være hjemmelavede. Den første portion blev rodet sammen i går aftes og så sat på køl i udestuen. I formiddags skulle de så bages og det blev de, men jeg kunne godt se at der ikke blev nok så jeg ville lige lave en turbo dej med forskellige kerner i... indtil min datter spørger om den lille orm ikke skulle udenfor! Så blev alle poser lige set efter og der var små orm i mine græskarkerner :( Adrrr. Så portionen fra i går og det jeg havde fået bikset sammen i dag blev kylet i skraldespand og så sendte jeg gemalen i Rema for at hente færdige boller. Fik dog lige bikset en pølsehornsdej over af noget nyt mel der havde stået i et andet skab og de var bare mums.

I morgen stå den på kreadag i Vallensbæk sammen med bunke piger fra BK. Jeg GLÆDER mig, regner med at skulle sy eller i hvertfald påbegynde en efterårsjakke til Storm.

2 kommentarer:

  1. Håber i får en hyggelig dag hos lisbeth :) Vi holder også møde i odense, så bk må da svømme over med lækre krea ting næste uge :)

    (frederikke81 på B)

    SvarSlet
  2. Ja Tak for i søndags - det var smadder hyggeligt!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...