søndag den 5. december 2010

Sne, sne, sne

Det er ved at være par dage siden et indlæg, men hverdagen buldrer derud af og inden jeg har fået set mig om er det sengetid. Det er Så langt tid siden jeg har taget billeder af ungerne her på matriklen, men i dag var de på slædetur i lånt slæde (vores overbos). Det var et par rødkindede børn der kom ind igen efter et stykke tid. :)















Her er et par stykker fra sidste weekend hvor Storm var ude i længere tid i sneen for første gang og hvor Kaya lavede sin første sne engel i år.






1 kommentar:

  1. Sikke en skøn blog med fine billeder du har - jeg er nu blevet fast læser!
    Kig endelig forbi min og deltag i min give-away...og hvis du har lyst, kig evt. på www.kindbynature.dk

    Glædelig jul til dig og din familie:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...