lørdag den 27. august 2011

30 days photo challenge- day 26

Jeg har besøg af mine forældre og min mor kom med nogle gamle pudebetræk som min mormor har lavet da hun var ung. Det ene hvor der står OK (hendes initialer) er det hun havde lavet til sit bryllup i '37. Dugen med de broderede blomster er min bedstes værk, desværre er den ikke så pæn over det hele nu, så jeg tror den ender sit liv med at blive syet om til puder og måske et bærestykke på en kjole til Kaya. Der er noget helt specielt over sådan et gammelt håndværk, sikke mange timer der er gået med at brodere det.
Faktisk skal jeg bruge disse stykker stof til et helt specielt projekt, men jeg kan ikke sige noget om det nu, der går lige et stykke tid.

Hunden er min og før da var det min mors, nu har Kaya fået den og hun knuselsker den.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...