fredag den 19. august 2011

30 days photo challenge......

Day 13 From a distance

Ja ja jeg er langt bagud, må tage mig sammen til næste uge ;)
Sidste lørdag havde vi vejfest her hvor vi bor. Der kom naboer der havde boet her i 30+ år og der var nogen der nærmest lige var flyttet ind. Det var en super hyggelig eftermiddag/aften/nat og det er helt sikkert ikke sidste gang vi vil arrangere sådan en fest.
På billedet er de i gang med at rejse teltet så vi kunne sidde i tørvejr :)

































Day 14 Flowers
Igen på grund af mit fravær hele sidste uge så har jeg kigget mine mapper igennem for billeder der havde blomster på sig. Jeg fandt to der betyder rigtig meget og det er fra min fødselsdag i 2003, hvor C friede til mig og så fra vores bryllup i juli 04.

































Day 15 My shoes

Eller det vil sige min dejlige datters første møde med hendes skobeholdning.

































Det være nok for i aften, jeg tror jeg hellere må i seng nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...