søndag den 7. august 2011

Skøn gave fra loppelækkerier

Jeg modtog i går den fineste gave fra Charlotte der har bloggen Loppelækkerier. I mandags søgte hun efter to deltagere der havde lyst til at deltage i en gaveleg. Jeg var for sent på den, troede jeg, men onsdag så jeg hun stadig søgte efter en. Jeg var heldig og hurtig og nu er gaven kommet.










Jeg fik en dejlig lyseblå æggedeler, et lille clipboard, filtkugler, elastik og lille kokeshi dukke til nøglerne, Rie Elise larsen klistermærker, neglefil, en pink kommode knop og ikke mindst chokolade og slik :)1000 tak Charlotte, jeg er rigtig glad for gaverne, nu håber jeg kan gengælde det :) (der går nok lige et lille stykke tid, da jeg skal gøre klar til skolestart,  men jeg skynder mig )
Nu skal jeg så høre om der er nogen der har lyst til at deltage i legen?De første to der skriver en kommentar til dette indlæg modtager en gave fra mig. Herefter skal de sende en gave retur til mig og fortsætte legen med to andre. Man modtager altså tre gaver  og sender tre gaver, der er ingen regler for indholdet, brug din fantasi :) Jeg glæder mig til at se hvem der vil lege med :)


2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Sikke lækkerier. Æggedeleren er da SÅ fin.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Ja, det er en hyggelig leg. Har også lige modtaget en pakke fra Jette/Frk Revald.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...