torsdag den 15. september 2011

Hverdagseftermiddage

Kan være hårde at komme igennem når begge børn er hentet, maden skal laves og man vil jo også gerne være sammen med det skønne afkom.
Det er ikke altid at de kommer overens, faktisk tror jeg det er hårdt fra Kaya lige i øjeblikket, for lillebror er 2 år med alt hvad det indebære. Han kan være så fræk det ene øjeblik og så kærlig det næste, men altid bliver der afprøvet grænser og tit er det Kaya det går ud over.

Men så er der også bare de eftermiddage hvor der skønne søskende øjeblikke, og de redder det hele fra at være sur mås :)

3 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg kender det. Min Albert er netop begyndt at kravle og stjavre omkring, og det går for det meste ud over stakkels Lærke, som må klamre sig til alle sine ting, for at undgå at banditten går amok i dem. Og så alligevel - så findes de dage som du beskriver jo heldigvis, og så bliver de sene eftermiddagstimer nærmest magiske. Elsker simpelthen når det går op i en højere enhed med de to :o)
    Og så vil jeg sige TUSIND tak for den skønne, skønne gave, som jeg netop har hentet på posthuset i dag. Jeg ELSKER hver en ting og laver et indlæg om den i morgen... ;o)
    God weekend.
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  2. Åhh hvor kan jeg blive helt misundelig på hvordan din søn kan lege. Det ser superhyggeligt ud :)

    SvarSlet
  3. *kram* til dig Heidi.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...