søndag den 18. september 2011

Krea på en søndag

I dag har jeg fået klippet et par bukser til Storm i hvad der skulle ha været et par turkise velour bukser, men ak stoffet er fra dengang jeg lavede bukser til ham i str. 56 og det er trods alt et par dage siden ;)
Så jeg fandt ud af at der kun var til et bukseben, havde heldigvis en rest grå velour og nu får han et par bukser der er gå på forbuksen og turkis på bagbuksen :)

Da jeg ville sy løbegang i taljen knækkede min nål og jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har lagt mine nåle....
Jeg leder videre i morgen.


































Jeg har fulgt lidt med inde hos Anette Lyskjær og lige her viser hun en metal plade med huller, sådan en har jeg været på jagt efter længe, men har ikke kunnet finde den nogen steder. Det talte jeg så med min mands fætter om, han er smed, og sørme om C havde en gave med hjem til mig idag.
Bare se hvad han havde med hjem:

































Nu kan jeg lege lidt med skabeloner på mine malerier, collager og dets lige.

Endnu et par bloggere som jeg følger trofast med ved er Rikke Røjkjær og DoodleDiem og det er her jeg henter rigtig megen inspiration.

3 kommentarer:

  1. Åhhhh - hvad ser jeg. Misundelsen driver af mig. Hvilke lækre plader du har fået dig der - med de skønneste mønstre og huller.
    Jeg må snart en tur til smeden igen.
    Spændt på at se, hvad du tryller frem med dine jernplader.

    SvarSlet
  2. Tak Anette, jeg er også ret begejstret :)

    SvarSlet
  3. Hej du kære jeg har givet dig en award

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...