fredag den 13. januar 2012

Amsterdam lige om snart

Ikke lige om snart, der er trods alt 4 mdr. til endnu. Men jeg skal på tur til Amsterdam med min dejlige 8.klasse og vi skal snart begynde planlægningen af ugen. Ungerne har været superseje (sammen med deres forældre) og har faktisk tjent alle pengene det koster plus lidt mere.
Men er der nogen der har nogle fif til hvad vi skal se, ud over Anne Franks hus, som vi kan drage nytte af. Det er trods alt 9 år siden jeg selv var der :)





























Billede lånt her 

2 kommentarer:

  1. Hej Rikke

    Glæd dig - Amsterdam er fantastisk.
    Jeg kan anbefale denne side til at finde inspiration. Der er bl.a. også en underside med aktiviteter for børn: http://www.amsterdam.dk/

    Rigtig god tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla, jeg glæder mig rigtig meget, det er trods alt 9 år siden sidst. Og hjemmesiden du linker til har vi haft i brug i dag. Eleverne skal nemlig lave små oplæg om byen og historien.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...