torsdag den 9. februar 2012

At the doctors

Jeg har børnesår.....:( og er nu på pencilin til 350 kr, håber det hjælper hurtigt.
Når jeg nu alligevel var nede i byen kunne jeg lige smutte forbi Matas, jeg havde nemlig set ved Anna at hun havde fået fat i de dejligste æsker fra House Doctor. Jeg var heldig og fik fat i to en lys og en mørk, de skal begge stå på mine kreahylder. Jeg har taget indmaden ud så jeg kan have mere i dem. Indmaden er nu doneret til Kaya som straks kunne se at de kunne bruges som reoler til Barbie ;)

Jeg fik i samme ombæring fat i to andre æsker hvor jeg kan have tegneredskaber i :)
Æskerne med låg gav jeg vist 60 kroner stykket, og de andre 23 kroner eller 26 :)

























































2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor var det billigt.. Hvordan kan det være?? Hvilken Matas er det? Selvfølgelig er de da perfekte til reoler til Barbie - godt tænkt! :)

    SvarSlet
  2. Aner ikke hvorfor de er så billige, det var I Vanløse

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...