lørdag den 25. februar 2012

Projekt dukkehus

Min bedstefar lavede dette dukkehus til hans to piger for maaaaange år siden ;) (red. mormor siger det var da hun var en 5-6 år gammel, så det har været start 50'erne).
Dukkehuset skulle være en lille model af det hus min mormor og bedstefar flyttede til i 1955, de kom fra et lille Skagenshus hvor de boede med min oldemor og oldefar. Tapetet og gardinerne i dukkehuset er rester fra arbejdet i det store hus, fortæller min mor.

Nu er det ret ramponeret og det står hjemme hos mine forældre. Planen er at vi piger sammen med mor, skal sætte det i stand så børnebørnene kan få glæde af det i mange år.

3 kommentarer:

  1. EJ! Var det det hus der stod i jeres entre da vi var til kreadag? Jeg glemte at spørge ind til det....men var behørigt imponeret da jeg trådte ind af døren og så det.....

    SvarSlet
  2. Nope det er et Barbie hus min far lavede til da jeg var en 4-5 år gammel. Det trænger dog også til en make-over.

    SvarSlet
    Svar
    1. WOW! 2 dukkehus-projekter...respekt! Og hvor lyder det sjovt....jeg vil også....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...