mandag den 6. februar 2012

Små fodspor


2 kommentarer:

  1. Der er ikke noget smukkere end en lille barnefod. Tak for indlægget der minder mig om at det er på tide vi får lavet et aftryk af datterens fod til "barnets bog". Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af en lækker akrylæske fyldt med alle delene til at lave massevis af smukke smykker. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker de små fødder, min datters, på 5, fødder er bare ikke ligeså charmerende mere;)
      Jeg har faktisk ikke fået taget aftryk af bassens fod til hans bog, ligesom jeg gjorde ved datteren. Men har nu fået en varmepose tilbage som min far fik i julegave i 09 og her er Stormens aftryk. Så skal jeg bare lave nyt betræk til fars varmepose ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...