tirsdag den 7. februar 2012

Vinterdage

I går da jeg kørte fra skolen og hjem blev jeg altså irriteret over den manglende snerydning på den ene side af en lille bæk/å og på den anden side er alle de små veje så fint ryddet. Lige nu er det kun et lille problem, men hvis der kommer mere sne er det s.. ikke sjovt at køre der. Sidste år var det et mareridt.
Man kan lige ane det på billedet nedenunder at der er ryddet efter bækken, og det var værre om morgenen (jeg holder stille med bilen mens jeg tager billedet). De to kommuner har åbenbart to forskellige budgetter og prioritering af at rydde vejene :)


































Her et billede tættere på mit arbejde med en del sne på vejen.


































Men når det er sagt, så var det nu også smukt med de snedækkede marker og den stærke sol :)


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...