søndag den 18. marts 2012

100 snor

En af mine kollegaer kom den anden dag og viste mig en snor med hundrede perler på, de sad i farveklynger af 10 så den kunne bruges til at tælle og regne med.
Så da jeg var i søstrene Grenes den anden dag og fandt små perler med 11 i hver pose og i 10 forskellige farver måtte jeg have dem med hjem. Kaya og jeg sad og lavede den i går aftes.
Nu glæder jeg mig til at få den med i skole og se om den kan hjælpe nogle af mine elever. Kaya glæder sig til at prøve den af.





































3 kommentarer:

  1. mormor3/18/2012

    Rigtig fin ide Rikke.

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at følge med i...

    SvarSlet
  3. Supersmart!
    Og så ser den jo også ret LÆKKER ud :).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...