mandag den 2. april 2012

Den søde ventetid og en aprilsnar

Ja den har snart varet længe nok. I sommers skrev vi kontrakt på en lille ny Kia Picanto 1,2'er, og der ville være levering i start december. Den blev udsat i oktober så vi først kunne regne med noget til marts 2012, og hvad skriver vi nu........APRIL!!! stadig ingen bil.

De har lovet at den kom til Danmark den 30.marts og så skal den gøres klar, så en uge til to mere skal vi nok regne med.
Jeg håber og krydser for at vi snart har den og den reservebil vi købte i august kan komme til de evige motorveje, den var klar i december og jeg krydser fingre hver dag jeg skal starte og køre på arbejde 30 km væk.

Manden min synes så også lige at han skulle lave sjov i går, så han bildte mig ind at forhandleren havde skrevet mail om at vi kunne hente bil i morgen tirsdag!!!! Jeg blev ellevild indtil jeg fattede hvilken dato det var :( :( Dumme mand!!!!!!

Billedet er lånt fra forhandlerens (Andersen & Martinis) side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...