lørdag den 16. juni 2012

Av mine muskler

Jeg har jo haft denne dvd liggende siden januar, fordi jeg fulgte med i en tråd på slyngebarn.dk.
Tråden skabte et akut behov for at dvd'en skulle bruges herhjemme.
Nu er jeg ikke ligefrem kendt for mit høje aktivitetsniveau og min rygrad har mere lighed med en regnorms, og derfor har dvd'en nu også bare stået på hylden og grint af mig i mange måneder.
Men nu dukker der nye tråde op på slyngebarn og sørme om ikke det andet babyforum jeg færdes på Babyxplore.dk også har tråde der omhandler 30 days shred.

Så i går fredag tog jeg hul på den, jeg målte mig alle de steder man nu måler sig, jeg har været på vægten som nu har sneget sig op over 90 og så fulgte jeg så godt med Jillian som jeg kunne.
Jeg kan sagtens mærke mine lår i dag lørdag og mine muskler i armene værker også en del, men i aften så tager jeg lige 20 minutter i selskab med Jillian igen. Måske kan jeg om tre uger bare se en lille forskel, hvis jeg også husker at holde mig fra slik og søde sager.........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...